Overclockers i LuleåKontakta oss

Mitt kontoLogga in
Kundkorgen () Summa: 0 kr

Märkesdatorer

 

 

Acer

Skulle problem uppstå efter 5 dagar och inom 12 månader eller om man har några frågor om datorn, så vänder man sig till Acers support på telefonnummer 020 – 25 25 00 eller http://www.acercomputer.se. Är datorn defekt så kommer Ni att få skicka in datorn till Acer reparationscenter vilket är helt kostnadsfritt för Dig som kund. Acer skickar en kurir till Er som hämtar upp datorn och Ni får den levererad hem till Er efter reparationen, alternativt att Ni får en fraktsedel skickad till Er så Ni själv packar och lämnar in den hos Posten eller annan speditör.

Skulle datorn gå sönder inom de första 14 dagarna gäller en så kallad DOA garanti. Man kan då lämna in datorn hos Overclockers, så hanterar vi ärendet, produkten måste dock vara komplett med kartong, alla tillbehör och kablar.

 

Asus

Skulle problem uppstå efter 7 dagar och inom 24 månader eller om man har några frågor om datorn, så vänder man sig till Asus support på telefonnummer 08-587 694 07. Är datorn defekt så kommer Ni att få skicka in datorn till Asus reparationscenter vilket är helt kostnadsfritt för Dig som kund. Asus skickar en kurir till Er som hämtar upp datorn och Ni får den levererad hem till Er efter reparationen, alternativt att Ni får en fraktsedel skickad till Er så Ni själv packar och lämnar in den hos Posten eller annan speditör.

Skulle datorn gå sönder inom de första 14 dagarna gäller en så kallad DOA garanti. Man kan då lämna in datorn hos Overclockers, så hanterar vi ärendet, produkten måste dock vara komplett med kartong, alla tillbehör och kablar.

 

Fujitsu Siemens

Skulle problem uppstå efter 14 dagar och inom 12 månader eller om man har några frågor om datorn, så vänder man sig till FCSs support på telefonnummer 08-588 883 00 eller http://www.fujitsu-siemens.se/support/. Är datorn defekt så kommer Ni att få skicka in datorn till FCS reparationscenter vilket är helt kostnadsfritt för Dig som kund. FCS skickar en kurir till Er som hämtar upp datorn och Ni får den levererad hem till Er efter reparationen, alternativt att Ni får en fraktsedel skickad till Er så Ni själv packar och lämnar in den hos Posten eller annan speditör.

Skulle datorn gå sönder inom de första 14 dagarna gäller en så kallad DOA garanti. Man kan då lämna in datorn hos Overclockers, så hanterar vi ärendet, produkten måste dock vara komplett med kartong, alla tillbehör och kablar.

 

HP

Skulle problem uppstå efter 30 dagar och inom 12 månader eller om man har några frågor om datorn, så vänder man sig till HPs support på http://www.hp.se, eller så ringer man till HPs supportcenter på telefonnummer 0771-30 30 00. Är datorn defekt så kommer Ni att få skicka in datorn till HPs reparationscenter. Detta är helt kostnadsfritt för Dig som kund, HP skickar en kurir till Er som hämtar upp datorn och Ni får den levererad hem till Er efter reparationen, alternativt att Ni får en fraktsedel skickad till Er så Ni själv packar och lämnar in den hos Posten eller annan speditör.

Skulle datorn gå sönder inom de första 30 dagarna gäller en så kallad DOA garanti. Man kan då lämna in datorn hos Overclockers, så hanterar vi ärendet, produkten måste dock vara komplett med kartong, alla tillbehör och kablar.

 

Lenovo

Skulle problem uppstå efter 7 dagar och inom 12 månader eller om man har några frågor om datorn, så vänder man sig till Lenovos support 0771-171 040, Är datorn defekt så kommer Lenovo att skicka ut en auktoriserad servicetekniker till er alternativt så kommer ni att få skicka in datorn till Lenovos reparationscenter. Detta är helt kostnadsfritt för Dig som kund, Lenovo skickar en kurir till Er som hämtar upp datorn och Ni får den levererad hem till Er efter reparationen, alternativt att Ni får en fraktsedel skickad till Er så Ni själv packar och lämnar in den hos Posten eller annan speditör.

Skulle datorn gå sönder inom de första 30 dagarna gäller en så kallad DOA garanti. Man kan då lämna in datorn hos Overclockers, så hanterar vi ärendet, produkten måste dock vara komplett med kartong, alla tillbehör och kablar.

 

LG

Skulle problem uppstå efter 14 dagar och inom 24 månader eller om man har några frågor om datorn, så vänder man sig till LGs support på telefonnummer 0771 - 87 05 00 eller http://www.helpdeskdata.se/LG/report. Är datorn defekt så kommer Ni att få skicka in datorn till LG reparationscenter vilket är helt kostnadsfritt för Dig som kund. LG skickar en kurir till Er som hämtar upp datorn och Ni får den levererad hem till Er efter reparationen, alternativt att Ni får en fraktsedel skickad till Er så Ni själv packar och lämnar in den hos Posten eller annan speditör.

Skulle datorn gå sönder inom de första 30 dagarna gäller en så kallad DOA garanti. Man kan då lämna in datorn hos Overclockers, så hanterar vi ärendet, produkten måste dock vara komplett med kartong, alla tillbehör och kablar.

 

Packard Bell

Skulle problem uppstå efter 30 dagar och inom 12 månader eller om man har några frågor om datorn, så vänder man sig till Packard Bells support på 0900-100 12 65, Är datorn defekt så kommer Ni att få skicka in datorn till Packard Bells reparationscenter. Detta är helt kostnadsfritt för Dig som kund, Packard Bell skickar en kurir till Er som hämtar upp datorn och Ni får den levererad hem till Er efter reparationen, alternativt att Ni får en fraktsedel skickad till Er så Ni själv packar och lämnar in den hos Posten eller annan speditör.

Skulle datorn gå sönder inom de första 30 dagarna gäller en så kallad DOA garanti. Man kan då lämna in datorn hos Overclockers, så hanterar vi ärendet, produkten måste dock vara komplett med kartong, alla tillbehör och kablar.

 

Toshiba

Skulle problem uppstå efter 5 dagar och inom 24 månader eller om man har några frågor om datorn, så vänder man sig till Toshiba support på telefonnummer 0200- 21 21 00. Är datorn defekt så kommer Ni att få skicka in datorn till Toshiba reparationscenter vilket är helt kostnadsfritt för Dig som kund. Toshiba skickar en kurir till Er som hämtar upp datorn och Ni får den levererad hem till Er efter reparationen, alternativt att Ni får en fraktsedel skickad till Er så Ni själv packar och lämnar in den hos Posten eller annan speditör. Ytterligare information finns att läsa i slutet av användarhandboken för datorn där det finns en lista där det står hur du kontaktar Toshiba Support Centre.

Skulle datorn gå sönder inom de första 30 dagarna gäller en så kallad DOA garanti. Man kan då lämna in datorn hos Overclockers, så hanterar vi ärendet, produkten måste dock vara komplett med kartong, alla tillbehör och kablar.